Service

Westover staat voor kwaliteit en een optimale dienstverlening. Daarom is het mogelijk om een Service Level Agreement (SLA) bij ons af te sluiten. In onze SLA leggen we vast op welke wijze wij uw materieel en/of software onderhouden en wanneer en hoe u recht heeft op onze ondersteuning. Hiermee willen we zekerheid bieden op het gebied van serviceverlening en u ontzorgen als het gaat om de continuïteit van uw productieproces.

We bieden diverse pakketten. Zo kunt u kiezen uit softwareondersteuning, mechanische ondersteuning, of een combinatie van die twee. Tevens bieden we de mogelijkheid van regelmatige inspecties en onderhoudsbeurten.

Service pakketten


Wij bieden de volgende service mogelijkheden:

  • Regelmatig preventief onderhoud
  • Vaste inspecties
  • 24/7 hotline / remote Support
  • Gegarandeerde Response Tijd

Informatie

Wilt u meer informatie over onze servicemogelijkheden?
Neem dan contact met ons op via tel: +31 (0)850 068 900 of per mail [email protected]